Oferujemy usługi w zakresie komputerowej diagnostyki samochodów, rozwiązywania problemów, szczegółowe
badanie układu zapłonowego, czujników i innych elementów za pomocą oscyloskopu (tester silnika).
Diagnostyka nowoczesnego samochodu wraz ze skanerem nie robi tego samego bez testera silnika.
Skaner diagnostyczny pokazuje, co widzi jednostka sterująca silnika (ECU) lub inne systemy.
Wadliwe czujniki mogą podawać komputerowi fałszywe informacje o ich stanie, a ECU to zrobi.
Rozważ ten węzeł jako sprawny i nie pokaże on błędu diagnostycznego. Za pomocą testera silnika, w przeciwieństwie do skanera, można sprawdzić poprawność odczytów czujników, urządzeń wykonawczych w czasie rzeczywistym bez udziału ECU. Zastosowanie skanera i testera silnika poprawia dokładność wykrywania błędów.
 Za pomocą testera silnika skutecznie wykrywane są usterki:

– Układ zapłonowy. Określenie stanu świec i drutów świec zapłonowych (złogi węgla, pęknięcia, awarie) Definicja trybów pracy i awaria cewki zapłonowej (przerwa zwarcia, kontrola połączeń, awarie).
-Diagnostyka czujników układu zapłonowego (indukcyjny, hall)
Określenie czasu zapłonu (bez stroboskopu);
-System zasilania paliwem

Kontrola elektryczna dysz paliwowych (zwarcia międzywojowe uzwojeń dyszy,
czas trwania fazy iniekcji itp.)
-Sprawdzanie działania czujników temperatury, położenia przepustnicy, czujnika tlenu, czujnika przepływ powietrza itp.
-Sprawdzanie działania siłowników (regulator prędkości biegu jałowego itp.);
System dystrybucji gazu
Szacowanie względnego ściskania przez cylindry w trybie przewijania rozrusznika.
Pomiar kompresji w dynamice (przy pracującym silniku) i w trybie przewijania.
Określanie prawidłowego montażu paska rozrządu.
Monitorowanie zaworu
Kontrola wydechu. System zasilania i ładowania. Sprawdzanie działania generatora i układu ładowania akumulatora, układu rozruchu silnika.

 

 

×

×